Thursday 2 February 2012

To shop or not to shop that is the question :)

Tak więc w końcu zrobiłam to! :) Rozpoczęłam pisanie modowego bloga. Zbierałam się długo bo zawsze coś było do zrobienia lub coś do kupienia. Oststanio wybrałam się do Primarku i zakupiłam kilka dodatków, które zainspirowały mój pierwszy wpis w oficjalnym miejmy nadzieję profesjonalnym blogu :).


Ok at last I have done it! :) I have started my own fashion blog. I have been thinking about it for ages but there was always something to do or something still to buy/ Recently I went to Primark and bought some accessories which have inspired my first post in this hopefully professional and interesting fashion blog. :)












Buty/Shoes - New Look
Apaszka/Scarf - Atmosphere
Torba/Bag - Crop Town
Spodnie/Trousers - New Look
Bransolety/Bracelets - Atmosphere
Kapelusz/ Trilby hat - second hand/charity shop
Koszula/Shirt - Next
Lakiery do paznokci/Nail polishes - Astor black; Sally Hansen High definition blue

3 comments:

  1. Torebka mi tam nie pasuje, ale reszta fajnie. Szczególnie mi się bransoletki podobają:)

    ReplyDelete
  2. bransoletki są swietne ! powodzenia w pisaniu :)

    ReplyDelete
  3. również wyrzuciłabym tą torbę! reszta bardzo ciekawa, fajny akcent daje ta chusta i bransolety chociaż to nie mój styl, moze jakis lepszy plener? :D powodzenia!:) Zapraszam do siebie.

    ReplyDelete